loading...
موتور جستجوگر ایرانی
0937 بازدید : 34 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)
ايا قرص هاي افزايش وزن ضرر داره ؟؟

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : ايا قرص هاي افزايش وزن ضرر داره ؟؟



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




پروانه کاظمي - مقالات

را استفاده کردم و در ظرف 2 ماه، 20كيلو وزن من رو افزايش داده به نظر شما اين اضافه وزن چطوري اتفاق افتاده و براي ... جوانه گندم+کاکائو+وانيل+قرص سيپروهپتادين+انواع قرص هاي ... اما امان از زماني که مصرف دارو قطع شود. عوارض : کاهش اشتها-آسيب هاي کبدي (جوش ..... فقط از ناحيه شکم و پهلو اضافه وزن دارم آيا ميتونم کرايوليپوليز انجام بدم ؟

آدرس : کليک کنيد
فارماتون چيست؟ | takandam.ir | سايت بدنسازي پرورش اندام

10 نوامبر 2012 ... اينجا خيلي گرونه بابا. اگه ميشه ورزش براي افزايش وزن بيشتر بذارين و راهنمايي کنيد. ..... آيا قرص هاي بدون ضرر وجود دارن؟نميخام بازگشت کنم چون ...

آدرس : کليک کنيد
آيا مصرف مکمل هاي آمينواسيد باعث افزايش حجم و وزن ميشود؟ | پايگاه ...

تنظيم برنامه هاي غذايي و رژيم هاي غذايي افزايش و کاهش وزن و چربي سوزي ..... ي کشتي گيرم که 15 سال دار قدم 177 و وزنم 60 کيلو ايا از امينو اسيد استفاده کنم برام ضرر داره در ضمن ..... يه سوال داشتم مصرف دائمي قرص هاي آمينو اسيد بهتره يا گلوتامين؟

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - گيتي بهدادي پور - کارشناس تغذيه -

پاسخ : سلام - مارک شير خشک براي شما که فقط هدف افزايش وزن داريد فرقي نميکند. .... ايا خوردن قرصهاي آهن بدون تجويز پزشک مشکلي داره يعني عوارض داره يا خير ؟

آدرس : کليک کنيد
گيتي بهدادي پور - کارشناس تغذيه -

آيا مي توان براي جبران از قرص آهن استفاده کنم؟ خواهشاً اگر مصرف ... من راه هاي زيادي را براي افزايش وزنم امتحان کردم تا شايد به وزن مطلوبم برسم ولي به نتيجه اي نرسيدم. به مشاور ... ايامصرف بلند مدت قرص كتو تيفن 1ميلي گرمي عوارض دارد؟؟؟( متخصص ...

آدرس : کليک کنيد
گيتي بهدادي پور - کارشناس تغذيه -

آيا اين دو عوارض جدي دارند؟ باتشکر. پاسخ : اين دو بي ... من اين قرص هاي ال ارژنين رو الان دارم مصرف ميكنم 2 روزه كه مصرف ميكنم. تاثيرش كي مشخص ميشه يه ... پاسخ : در سن 18 سالگي احتمال 6 سانت افزايش قد بسيار ضعيف است! ال آرژينين هم گرچه در ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - رژيم غذايي

خيلي ممنون اما امکان داره يک قرص مناسب جهت لاغري با کمترين عوارض معرفي کنيد . .... وجود داره؟آيا ميتونم به قرص هاي افزايش قد که تو ماهواره ها تبليغ ميشه اعتماد کنم؟

آدرس : کليک کنيد
متفورمين؛ دارويي مطمئن براي کاهش وزن جوانان - تبيان

31 ژانويه 2007 ... افزايش قند خون بعد از خوردن غذا باعث مي شود که پانکراس (لوزالمعده) مقدار زيادي انسولين ترشح ... نظر پزشک و با تجويز ايشان باشد تا دچار عوارض جانبي يا مشکل ناشي از مصرف آن دارو نشويد. ... قرص هاي چربي سوز چگونه باعث کاهش وزن مي شوند؟ .... سلام من ميخوام باردار بشم ولي خيلي اضافه وزن دارم آيا براي من مناسبه.

آدرس : کليک کنيد
عوارض مصرف زياد ويتامين AوD - تبيان

22 فوريه 2007 ... مصرف مکرر قرص هاي حاوي ويتامين A با ميزان بالا مي تواند موجب بروز ... در مادران باردار مسموميت ، خطر نقص عضو جنين را به همراه دارد. ... مانند سردرد، تهوع، استفراغ، ضعف، تشنگي زياد، افزايش حجم ادرار، يبوست، ... چاقي، قد بچه‌ ها را مي‌ خورد! ... عوارض مصرف نمك‌هاي تصفيه نشده(1) · مضرات مصرف زياد نمک · آيا شکر براي ...

آدرس : کليک کنيد
عوارض مصرف بي‌رويه دگزامتازون - وبسايت تخصصي ام اس سنتر

مصرف بي‌رويه دگزامتازون و خطر افزايش وزن خبرگزاري دانشجويان ايران ... در صورت ابتلا به بيماري خطرناك، تب، عفونت و يا جراحي از مصرف داروي دگزامتازون اجتناب كنيد. ... در سال‌هاي اخير استفاده از قرص‌ دگزامتازون براي افزايش وزن بويژه در ... اين قضيه در سرماخوردگي هاي ويروسي چندان اشکالي ايجاد نمي کند، اما در ...

آدرس : کليک کنيد
مصرف کراتين و مکمل هاي غذايي - پايگاه علمي آموزشي تغذيه و سلامت

براي افزايش وزن مي خوام مصرف کراتين را شروع کنم، مي خواستم بدونم آيا مصرف کراتين ... مخواهم قدم حدود10سانت بيشتربشه بايد چيکار کنم آيا داروي گياهي موثري پيدا ميشه ... براي افزايش وزن چه راهي رو پيشنهاد ميکنيدايا خوردن کراتين ضرر داره ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ به پرسش هاي شما(تغذيه) | زيباشو دات کام

29 مه 2011 ... مهمترين عوارض مرتبط با بکارگيري اين دستگاه‌ها، ايجاد سوختگي‌هاي سطحي ... مشکل ايشان چيست و آيا درمان غذايي براي رفع آن وجود دارد؟ .... من ?? سالمه قدم ??? و وزنم ?? ايا اضافه وزن دارم وبراي افزايش قد چکار ..... من ?? سالمه وقدم ???ووزنم ?? هست ميخواستم ببينم اين قرصهاي افزايش قدکه توي ماهواره تبليغ ميکنه خوبه؟

آدرس : کليک کنيد
آيا داروي فت فيس عوارض هم دارد ؟؟ عوارض ناشي از مصرف فت فيس

شيئه چاق شدن با مصرف دارو گياهي - داروي مخمر اصل چاق كننده بدن افزايش وزن فت فيس .... آيا از چين و چروك هاي صورت خود بخصوص هنگام خنديدن رنج مي بريد ؟

آدرس : کليک کنيد
آيا قرص هاي افزايش قد تاثير دارند يا نه - مجله پزشکي دکتر سلام

افزايش قد, افزايش قد با قرص, قورص نچرال بونتي, قرص نچرال ولت, افزايش قد 26 ... مي خواستم ازتون سوال کنم در رابطه با قرص هاي افزايش قد که تاثير دارن يا ندارن؟ ... تاثير مثبتي نخواهد گذاشت و استفاده از اين نوع داروها داراي عوارض بسياري است.

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - شهزاد محمديان - کارشناس ارشد تغذيه و رژيم ...

بخاطر همين شروع کردم به خوردن مکمل هاي کلسيم دار و روي ولي شنيدم که اين دوتا ... اگه به جز غذا دارويي هم است که به افزايش وزن کمک ميکنه معرفي کنيد،چون من با غذا چاق نميشم ... بايد بکنيم ايا دارويي يا قرصي هست که بدون عوارض باشه ممنون از زحمت شما .... سوال : سلام /خسته نباشيد/استخوان بندي ريزي دارم باشگاه بدنسازي مي روم /قرص ...

آدرس : کليک کنيد
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple

16 آوريل 2009 ... در حقيقت يکي از عوارض استفاده زياد از کورتون ها ايجاد تورم تدريجي در ... و بصورت کوتاه مدت ممکن است برخي توانايي هاي جسماني را افزايش دهند. ... قطع تدريجي بصورت افزايش فواصل مصرف و کم کردن ميزان داروي مصرف در هربار استفاده است. .... ورم هستش ايا اين ورم يا افزايش وزن از بين ميرود بعد از قطع شدن قرص؟

آدرس : کليک کنيد
عوارض مصرف زياد ويتامين AوD - تبيان

22 فوريه 2007 ... مصرف مکرر قرص هاي حاوي ويتامين A با ميزان بالا مي تواند موجب بروز ... در مادران باردار مسموميت ، خطر نقص عضو جنين را به همراه دارد. ... مانند سردرد، تهوع، استفراغ، ضعف، تشنگي زياد، افزايش حجم ادرار، يبوست، ... چاقي، قد بچه‌ ها را مي‌ خورد! ... عوارض مصرف نمك‌هاي تصفيه نشده(1) · مضرات مصرف زياد نمک · آيا شکر براي ...

آدرس : کليک کنيد
عوارض مصرف بي‌رويه دگزامتازون - وبسايت تخصصي ام اس سنتر

مصرف بي‌رويه دگزامتازون و خطر افزايش وزن خبرگزاري دانشجويان ايران ... در صورت ابتلا به بيماري خطرناك، تب، عفونت و يا جراحي از مصرف داروي دگزامتازون اجتناب كنيد. ... در سال‌هاي اخير استفاده از قرص‌ دگزامتازون براي افزايش وزن بويژه در ... اين قضيه در سرماخوردگي هاي ويروسي چندان اشکالي ايجاد نمي کند، اما در ...

آدرس : کليک کنيد
مصرف کراتين و مکمل هاي غذايي - پايگاه علمي آموزشي تغذيه و سلامت

براي افزايش وزن مي خوام مصرف کراتين را شروع کنم، مي خواستم بدونم آيا مصرف کراتين ... مخواهم قدم حدود10سانت بيشتربشه بايد چيکار کنم آيا داروي گياهي موثري پيدا ميشه ... براي افزايش وزن چه راهي رو پيشنهاد ميکنيدايا خوردن کراتين ضرر داره ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ به پرسش هاي شما(تغذيه) | زيباشو دات کام

29 مه 2011 ... مهمترين عوارض مرتبط با بکارگيري اين دستگاه‌ها، ايجاد سوختگي‌هاي سطحي ... مشکل ايشان چيست و آيا درمان غذايي براي رفع آن وجود دارد؟ .... من ?? سالمه قدم ??? و وزنم ?? ايا اضافه وزن دارم وبراي افزايش قد چکار ..... من ?? سالمه وقدم ???ووزنم ?? هست ميخواستم ببينم اين قرصهاي افزايش قدکه توي ماهواره تبليغ ميکنه خوبه؟

آدرس : کليک کنيد
آيا داروي فت فيس عوارض هم دارد ؟؟ عوارض ناشي از مصرف فت فيس

شيئه چاق شدن با مصرف دارو گياهي - داروي مخمر اصل چاق كننده بدن افزايش وزن فت فيس .... آيا از چين و چروك هاي صورت خود بخصوص هنگام خنديدن رنج مي بريد ؟

آدرس : کليک کنيد
آيا قرص هاي افزايش قد تاثير دارند يا نه - مجله پزشکي دکتر سلام

افزايش قد, افزايش قد با قرص, قورص نچرال بونتي, قرص نچرال ولت, افزايش قد 26 ... مي خواستم ازتون سوال کنم در رابطه با قرص هاي افزايش قد که تاثير دارن يا ندارن؟ ... تاثير مثبتي نخواهد گذاشت و استفاده از اين نوع داروها داراي عوارض بسياري است.

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - شهزاد محمديان - کارشناس ارشد تغذيه و رژيم ...

بخاطر همين شروع کردم به خوردن مکمل هاي کلسيم دار و روي ولي شنيدم که اين دوتا ... اگه به جز غذا دارويي هم است که به افزايش وزن کمک ميکنه معرفي کنيد،چون من با غذا چاق نميشم ... بايد بکنيم ايا دارويي يا قرصي هست که بدون عوارض باشه ممنون از زحمت شما .... سوال : سلام /خسته نباشيد/استخوان بندي ريزي دارم باشگاه بدنسازي مي روم /قرص ...

آدرس : کليک کنيد
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple

16 آوريل 2009 ... در حقيقت يکي از عوارض استفاده زياد از کورتون ها ايجاد تورم تدريجي در ... و بصورت کوتاه مدت ممکن است برخي توانايي هاي جسماني را افزايش دهند. ... قطع تدريجي بصورت افزايش فواصل مصرف و کم کردن ميزان داروي مصرف در هربار استفاده است. .... ورم هستش ايا اين ورم يا افزايش وزن از بين ميرود بعد از قطع شدن قرص؟

آدرس : کليک کنيد
عوارض مصرف زياد ويتامين AوD - تبيان

22 فوريه 2007 ... مصرف مکرر قرص هاي حاوي ويتامين A با ميزان بالا مي تواند موجب بروز ... در مادران باردار مسموميت ، خطر نقص عضو جنين را به همراه دارد. ... مانند سردرد، تهوع، استفراغ، ضعف، تشنگي زياد، افزايش حجم ادرار، يبوست، ... چاقي، قد بچه‌ ها را مي‌ خورد! ... عوارض مصرف نمك‌هاي تصفيه نشده(1) · مضرات مصرف زياد نمک · آيا شکر براي ...

آدرس : کليک کنيد
عوارض مصرف بي‌رويه دگزامتازون - وبسايت تخصصي ام اس سنتر

مصرف بي‌رويه دگزامتازون و خطر افزايش وزن خبرگزاري دانشجويان ايران ... در صورت ابتلا به بيماري خطرناك، تب، عفونت و يا جراحي از مصرف داروي دگزامتازون اجتناب كنيد. ... در سال‌هاي اخير استفاده از قرص‌ دگزامتازون براي افزايش وزن بويژه در ... اين قضيه در سرماخوردگي هاي ويروسي چندان اشکالي ايجاد نمي کند، اما در ...

آدرس : کليک کنيد
مصرف کراتين و مکمل هاي غذايي - پايگاه علمي آموزشي تغذيه و سلامت

براي افزايش وزن مي خوام مصرف کراتين را شروع کنم، مي خواستم بدونم آيا مصرف کراتين ... مخواهم قدم حدود10سانت بيشتربشه بايد چيکار کنم آيا داروي گياهي موثري پيدا ميشه ... براي افزايش وزن چه راهي رو پيشنهاد ميکنيدايا خوردن کراتين ضرر داره ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ به پرسش هاي شما(تغذيه) | زيباشو دات کام

29 مه 2011 ... مهمترين عوارض مرتبط با بکارگيري اين دستگاه‌ها، ايجاد سوختگي‌هاي سطحي ... مشکل ايشان چيست و آيا درمان غذايي براي رفع آن وجود دارد؟ .... من ?? سالمه قدم ??? و وزنم ?? ايا اضافه وزن دارم وبراي افزايش قد چکار ..... من ?? سالمه وقدم ???ووزنم ?? هست ميخواستم ببينم اين قرصهاي افزايش قدکه توي ماهواره تبليغ ميکنه خوبه؟

آدرس : کليک کنيد
آيا داروي فت فيس عوارض هم دارد ؟؟ عوارض ناشي از مصرف فت فيس

شيئه چاق شدن با مصرف دارو گياهي - داروي مخمر اصل چاق كننده بدن افزايش وزن فت فيس .... آيا از چين و چروك هاي صورت خود بخصوص هنگام خنديدن رنج مي بريد ؟

آدرس : کليک کنيد
آيا قرص هاي افزايش قد تاثير دارند يا نه - مجله پزشکي دکتر سلام

افزايش قد, افزايش قد با قرص, قورص نچرال بونتي, قرص نچرال ولت, افزايش قد 26 ... مي خواستم ازتون سوال کنم در رابطه با قرص هاي افزايش قد که تاثير دارن يا ندارن؟ ... تاثير مثبتي نخواهد گذاشت و استفاده از اين نوع داروها داراي عوارض بسياري است.

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - شهزاد محمديان - کارشناس ارشد تغذيه و رژيم ...

بخاطر همين شروع کردم به خوردن مکمل هاي کلسيم دار و روي ولي شنيدم که اين دوتا ... اگه به جز غذا دارويي هم است که به افزايش وزن کمک ميکنه معرفي کنيد،چون من با غذا چاق نميشم ... بايد بکنيم ايا دارويي يا قرصي هست که بدون عوارض باشه ممنون از زحمت شما .... سوال : سلام /خسته نباشيد/استخوان بندي ريزي دارم باشگاه بدنسازي مي روم /قرص ...

آدرس : کليک کنيد
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple

16 آوريل 2009 ... در حقيقت يکي از عوارض استفاده زياد از کورتون ها ايجاد تورم تدريجي در ... و بصورت کوتاه مدت ممکن است برخي توانايي هاي جسماني را افزايش دهند. ... قطع تدريجي بصورت افزايش فواصل مصرف و کم کردن ميزان داروي مصرف در هربار استفاده است. .... ورم هستش ايا اين ورم يا افزايش وزن از بين ميرود بعد از قطع شدن قرص؟

آدرس : کليک کنيد
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple

16 آوريل 2009 ... در حقيقت يکي از عوارض استفاده زياد از کورتون ها ايجاد تورم تدريجي در ... و بصورت کوتاه مدت ممکن است برخي توانايي هاي جسماني را افزايش دهند. ... قطع تدريجي بصورت افزايش فواصل مصرف و کم کردن ميزان داروي مصرف در هربار استفاده است. .... ورم هستش ايا اين ورم يا افزايش وزن از بين ميرود بعد از قطع شدن قرص؟

آدرس : کليک کنيد
بارداري و رژيم غذايي - آزمايشگاه نيلو

27 فوريه 2012 ... در دوران بارداري نياز به آهن در رژيم غذائي افزايش مي يابد. ... و آيا اين که در ماه هاي اول قند خونم بالا رفته براي جنينم خطر ناکه ؟ .... سلام من الان هفته 4 بارداري هستم با توجه به اينکه مقداري اضافه وزن دارم مي خواستم راهنمايي کنيد .... سلام من در هفته 8 باردازي هستم متاسفانه بدون اطلاع از بارداري قرص هاي لاغري:بوترام مجيک و ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : پرسش از شما پاسخ از ما - بازگشت

17 ژوئن 2012 ... ادامه دارد... پرسش. آيا همه افراد بايد قرص امگا 3 مصرف کنند؟ اين موضوع در مورد امگا 6 و امگا 9 نيز صادق است؟ ... منتظر ماند تا از طريق گزارش موردهاي احتمالي در آينده، عوارض آنها روشن شود. ... آيا مصرف قرص هاي افزايش قد هم تاثيري دارد؟

آدرس : کليک کنيد
توصيه هاي در مورد لووتيروکسين‌ و مواد تاثير گذار بر ميل جنسي ...

عوارض داروي لووتيروکسين شامل اختلالات خواب نظير بد خواب شدن کاهش وزن ريزش مو و ... زنجبيل که باعث افزايش جريان خون دستگاه تناسلي در مرد و زن مي‌شود. زيتون که ... ريزش موي شديد در اثر خوردن قرص لووتيروکسين دارم چيکار کنم؟ .... ميخواستم بدونم روي هم اثر نمي ذارن و آيا لووتيروکسين خارجي تاثيرش بهتر از ايراني ها است .

آدرس : کليک کنيد
مکمل|پودر|قرص|افزايش وزن|چاق کننده | مکمل هاي بدنسازي|خريد ...

10 ژانويه 2015 ... اين قرص چاق کننده که به شما معرفي ميکنيم تمام نقايص را رفع کرده است وخصوصيات ... افرادي که مرض قند و يا ديابت دارن به علت وجود شکر در اين محصول از استفاده آن اجتناب ورزند. ... آيا تا به حال با خود فکر کرده ايد که چرا BMI براي دخترها و پسرها متفات است يا چرا جنس در .... داداش اين قرص بدون عوارض که نيست؟

آدرس : کليک کنيد
بهترين قرص‌ ضدبارداري کدام است؟! - پارسينه

20 ژانويه 2014 ... قرص‌هاي ضدبارداري گاه مانند شمشيرهاي دو لبه عمل مي‌کنند و مصرف نادرست آنها مي‌تواند با افزايش خطر سرطان سينه، اضافه وزن، سقط جنين بعد از قطع قرص و ... همراه باشد. .... آيا مصرف قرص‌هاي ضدبارداري ترکيبي فوايد ديگري هم دارد؟

آدرس : کليک کنيد
پاسخ سؤالات دريافت شده | روانپزشکان

سؤال ??: آيا مصرف قرص سرترالين ??? ميلي‌گرمي و کلوميپرامين تداخلي دارند؟ سؤال ??: … ... با مصرف قرص‌هاي بوپروپيون، فلوکستين، … پرفنازين … ... مي‌گويد نفسم يک طور ديگر هست، من با بقيه آدمها فرق دارم … «من مي‌ميرم» … ..... البته کاهش وزن از عوارض معمول کلوميپرامين نيست و بيش از آن، ممکن است منجر به افزايش وزن شود.

آدرس : کليک کنيد
راهنماي خريد قرص ضد بارداري

9 آگوست 2011 ... (تمام قرص هاي ضد بارداري به خاطر جزء پروژستيني، باعث افزايش وزن مي ..... آيا مصرف آن مخاطراتي دارد و عوارض درازمدت استفاده از آن چه مي تواند باشد؟

آدرس : کليک کنيد
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple

16 آوريل 2009 ... در حقيقت يکي از عوارض استفاده زياد از کورتون ها ايجاد تورم تدريجي در ... و بصورت کوتاه مدت ممکن است برخي توانايي هاي جسماني را افزايش دهند. ... قطع تدريجي بصورت افزايش فواصل مصرف و کم کردن ميزان داروي مصرف در هربار استفاده است. .... ورم هستش ايا اين ورم يا افزايش وزن از بين ميرود بعد از قطع شدن قرص؟

آدرس : کليک کنيد
بارداري و رژيم غذايي - آزمايشگاه نيلو

27 فوريه 2012 ... در دوران بارداري نياز به آهن در رژيم غذائي افزايش مي يابد. ... و آيا اين که در ماه هاي اول قند خونم بالا رفته براي جنينم خطر ناکه ؟ .... سلام من الان هفته 4 بارداري هستم با توجه به اينکه مقداري اضافه وزن دارم مي خواستم راهنمايي کنيد .... سلام من در هفته 8 باردازي هستم متاسفانه بدون اطلاع از بارداري قرص هاي لاغري:بوترام مجيک و ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : پرسش از شما پاسخ از ما - بازگشت

17 ژوئن 2012 ... ادامه دارد... پرسش. آيا همه افراد بايد قرص امگا 3 مصرف کنند؟ اين موضوع در مورد امگا 6 و امگا 9 نيز صادق است؟ ... منتظر ماند تا از طريق گزارش موردهاي احتمالي در آينده، عوارض آنها روشن شود. ... آيا مصرف قرص هاي افزايش قد هم تاثيري دارد؟

آدرس : کليک کنيد
توصيه هاي در مورد لووتيروکسين‌ و مواد تاثير گذار بر ميل جنسي ...

عوارض داروي لووتيروکسين شامل اختلالات خواب نظير بد خواب شدن کاهش وزن ريزش مو و ... زنجبيل که باعث افزايش جريان خون دستگاه تناسلي در مرد و زن مي‌شود. زيتون که ... ريزش موي شديد در اثر خوردن قرص لووتيروکسين دارم چيکار کنم؟ .... ميخواستم بدونم روي هم اثر نمي ذارن و آيا لووتيروکسين خارجي تاثيرش بهتر از ايراني ها است .

آدرس : کليک کنيد
مکمل|پودر|قرص|افزايش وزن|چاق کننده | مکمل هاي بدنسازي|خريد ...

10 ژانويه 2015 ... اين قرص چاق کننده که به شما معرفي ميکنيم تمام نقايص را رفع کرده است وخصوصيات ... افرادي که مرض قند و يا ديابت دارن به علت وجود شکر در اين محصول از استفاده آن اجتناب ورزند. ... آيا تا به حال با خود فکر کرده ايد که چرا BMI براي دخترها و پسرها متفات است يا چرا جنس در .... داداش اين قرص بدون عوارض که نيست؟

آدرس : کليک کنيد
بهترين قرص‌ ضدبارداري کدام است؟! - پارسينه

20 ژانويه 2014 ... قرص‌هاي ضدبارداري گاه مانند شمشيرهاي دو لبه عمل مي‌کنند و مصرف نادرست آنها مي‌تواند با افزايش خطر سرطان سينه، اضافه وزن، سقط جنين بعد از قطع قرص و ... همراه باشد. .... آيا مصرف قرص‌هاي ضدبارداري ترکيبي فوايد ديگري هم دارد؟

آدرس : کليک کنيد
پاسخ سؤالات دريافت شده | روانپزشکان

سؤال ??: آيا مصرف قرص سرترالين ??? ميلي‌گرمي و کلوميپرامين تداخلي دارند؟ سؤال ??: … ... با مصرف قرص‌هاي بوپروپيون، فلوکستين، … پرفنازين … ... مي‌گويد نفسم يک طور ديگر هست، من با بقيه آدمها فرق دارم … «من مي‌ميرم» … ..... البته کاهش وزن از عوارض معمول کلوميپرامين نيست و بيش از آن، ممکن است منجر به افزايش وزن شود.

آدرس : کليک کنيد
راهنماي خريد قرص ضد بارداري

9 آگوست 2011 ... (تمام قرص هاي ضد بارداري به خاطر جزء پروژستيني، باعث افزايش وزن مي ..... آيا مصرف آن مخاطراتي دارد و عوارض درازمدت استفاده از آن چه مي تواند باشد؟

آدرس : کليک کنيد
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple

16 آوريل 2009 ... در حقيقت يکي از عوارض استفاده زياد از کورتون ها ايجاد تورم تدريجي در ... و بصورت کوتاه مدت ممکن است برخي توانايي هاي جسماني را افزايش دهند. ... قطع تدريجي بصورت افزايش فواصل مصرف و کم کردن ميزان داروي مصرف در هربار استفاده است. .... ورم هستش ايا اين ورم يا افزايش وزن از بين ميرود بعد از قطع شدن قرص؟

آدرس : کليک کنيد
بارداري و رژيم غذايي - آزمايشگاه نيلو

27 فوريه 2012 ... در دوران بارداري نياز به آهن در رژيم غذائي افزايش مي يابد. ... و آيا اين که در ماه هاي اول قند خونم بالا رفته براي جنينم خطر ناکه ؟ .... سلام من الان هفته 4 بارداري هستم با توجه به اينکه مقداري اضافه وزن دارم مي خواستم راهنمايي کنيد .... سلام من در هفته 8 باردازي هستم متاسفانه بدون اطلاع از بارداري قرص هاي لاغري:بوترام مجيک و ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : پرسش از شما پاسخ از ما - بازگشت

17 ژوئن 2012 ... ادامه دارد... پرسش. آيا همه افراد بايد قرص امگا 3 مصرف کنند؟ اين موضوع در مورد امگا 6 و امگا 9 نيز صادق است؟ ... منتظر ماند تا از طريق گزارش موردهاي احتمالي در آينده، عوارض آنها روشن شود. ... آيا مصرف قرص هاي افزايش قد هم تاثيري دارد؟

آدرس : کليک کنيد
توصيه هاي در مورد لووتيروکسين‌ و مواد تاثير گذار بر ميل جنسي ...

عوارض داروي لووتيروکسين شامل اختلالات خواب نظير بد خواب شدن کاهش وزن ريزش مو و ... زنجبيل که باعث افزايش جريان خون دستگاه تناسلي در مرد و زن مي‌شود. زيتون که ... ريزش موي شديد در اثر خوردن قرص لووتيروکسين دارم چيکار کنم؟ .... ميخواستم بدونم روي هم اثر نمي ذارن و آيا لووتيروکسين خارجي تاثيرش بهتر از ايراني ها است .

آدرس : کليک کنيد
مکمل|پودر|قرص|افزايش وزن|چاق کننده | مکمل هاي بدنسازي|خريد ...

10 ژانويه 2015 ... اين قرص چاق کننده که به شما معرفي ميکنيم تمام نقايص را رفع کرده است وخصوصيات ... افرادي که مرض قند و يا ديابت دارن به علت وجود شکر در اين محصول از استفاده آن اجتناب ورزند. ... آيا تا به حال با خود فکر کرده ايد که چرا BMI براي دخترها و پسرها متفات است يا چرا جنس در .... داداش اين قرص بدون عوارض که نيست؟

آدرس : کليک کنيد
بهترين قرص‌ ضدبارداري کدام است؟! - پارسينه

20 ژانويه 2014 ... قرص‌هاي ضدبارداري گاه مانند شمشيرهاي دو لبه عمل مي‌کنند و مصرف نادرست آنها مي‌تواند با افزايش خطر سرطان سينه، اضافه وزن، سقط جنين بعد از قطع قرص و ... همراه باشد. .... آيا مصرف قرص‌هاي ضدبارداري ترکيبي فوايد ديگري هم دارد؟

آدرس : کليک کنيد
پاسخ سؤالات دريافت شده | روانپزشکان

سؤال ??: آيا مصرف قرص سرترالين ??? ميلي‌گرمي و کلوميپرامين تداخلي دارند؟ سؤال ??: … ... با مصرف قرص‌هاي بوپروپيون، فلوکستين، … پرفنازين … ... مي‌گويد نفسم يک طور ديگر هست، من با بقيه آدمها فرق دارم … «من مي‌ميرم» … ..... البته کاهش وزن از عوارض معمول کلوميپرامين نيست و بيش از آن، ممکن است منجر به افزايش وزن شود.

آدرس : کليک کنيد
راهنماي خريد قرص ضد بارداري

9 آگوست 2011 ... (تمام قرص هاي ضد بارداري به خاطر جزء پروژستيني، باعث افزايش وزن مي ..... آيا مصرف آن مخاطراتي دارد و عوارض درازمدت استفاده از آن چه مي تواند باشد؟

آدرس : کليک کنيد



ايا قرص هاي افزايش وزن ضرر داره ؟؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1,585
  • بازدید کلی : 11,913