loading...
موتور جستجوگر ایرانی
0937 بازدید : 36 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)
گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس

خلاصه اي از مطلب :

#description#


ادامه اين مطلب : گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس - پرداد

8 ساعت قبل ... عمو پورنگ,عکس عمو پورنگ,بيوگرافي عمو پورنگ,گلايه عمو پورنگ,مادر عمو پورنگ, پدر عمو پورنگ,ازدواج عمو پورنگ,داريوش فرضيايي,خندوانه,رامبد ...

آدرس : کليک کنيد
گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس - تازه هاي روز

7 ساعت قبل ... آيا خندوانه از برنامه عموپورنگ تقليد مي کند؟ به گزارش تازه هاي روز به نقل از روزنامه هفت صبح : داريوش فرضيايي يا همان “عموپورنگ” ماه رمضان امسال ...

آدرس : کليک کنيد
لاف آباداني آقاي بازيگر در کنار بچه مارمولک سياه! +عکس - پرداد - ست ...

لاف آباداني آقاي بازيگر در کنار بچه مارمولک سياه! +عکس - ... گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس · مهسا کرامتي هم مادر شد! +عکس و اسم فرزندش · خوش  ...

آدرس : کليک کنيد
ماهيان بارش رنگي ( سيکليده ها ) ر - پرشين پت

گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس · ? مهسا کرامتي هم مادر شد! ... توريست ها با کوسه · ? طرح‌ دهکده شناور در ايتاليا · ? وقتي حيوانات حامله مي شوند!

آدرس : کليک کنيد
توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! - سيمرغ

2 جولاي 2015 ... شايد به جرأت مي توان گفت که برنامه «ماه عسل» امسال، جزو پربيننده ترين برنامه هاي صدا و سيما .... عمو پورنگ: همه کارهاي من در خندوانه تکرار مي شود!

آدرس : کليک کنيد
کپي برداري علي ضيا از دکور کنسرت خواننده زن خارجي! - سيمرغ

31 مه 2015 ... هردو مجري عالين ولي خب حال من با علي آقا بهتره. نقل قول ... من با موضوع تقليد از دکور کنسرت کاري ندارم.. يا با ديدن ... تنها بازيگر سريال تعبير وارونه يک رويا که در دو نقش بازي مي کند. نيما نادري ... عکس بازيگران حريم سلطان و ايزل در يک فيلم ايراني!! واکنش من و ... عمو پورنگ: همه کارهاي من در خندوانه تکرار مي شود!

آدرس : کليک کنيد
دست از دعا براي گروه ديپلماتيک برنداريد/ هاشمي رييس‌جمهور شود ...

9 جولاي 2015 ... اين مداح اهل بيت همچنين به برنامه «خندوانه» که از شبکه نسيم پخش مي‌شود ... راجع به مجاهدت برايش سخت است روايتي که چند سال پيش که عمو پورنگ و ... آن وقت‌ها يک روز من بر حاج منصور وارد شدم، ديدم ايشان گريه مي‌کند. ... حداديان خاطرنشان کرد: ديروز من پاي تلويزيون از سخنان ‌آقاي نوري همدان (حفظه الله تعالي) مرجع تقليد ...

آدرس : کليک کنيد
حواشي زودرس تلويزيون در ماه رمضان + تصاوير - پرشين وي

21 ژوئن 2015 ... همزماني با ماه عسل و خندوانه: مسئله مهم اينجاست که عموپورنگ با تمام تلاش ... دو برنامه جذاب ديگر پخش مي کند، نوجوان شان بنشيند عموپورنگ ببيند؟ .... گلايه هاي خواهران گروه آريان + تصاوير ... مهتاب کرامتي و عوامل فيلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در يک مراسم + تصاوير ..... آيا علي ضياء از احسان عليخاني تقليد مي کند؟

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ : اخبار فرهنگي, فرهنگ و جامعه, سينما, تلويزيون - نيک صالحي

فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي! ... بهنوش بختياري در خندوانه از خاطرات بامزه اش گفت!+عکس · گلايه ريما رامين فر از امير جعفري در برنامه خندوانه! ... بازيگري که در کنار خيابان دستفروشي مي‌کند! ... دو بازيگر زن مشهور در مجموعه «عموپورنگ» ... تقليد يغما گلرويي از اثر مشهور داوينچي!!+عکس ...

آدرس : کليک کنيد
تجاوز وحشيانه مرد هوسباز به دختر تهراني در آسانسور

عمو پورنگ بر سر مزار شيخ رجبعلي خياط + عکس ... حضور خواننده آهنگ سوسن خانم در برنامه خندوانه ... عکس (?? نظر) ... ادعاي جنجالي گوران پس از تقليد صداي علي دايي (?? نظر) ... وي افزود: «دختر تنها از بيکاري گلايه مي کرد که به ياد يکي از بستگانم افتادم که به دنبال خدمتکار بود. ... او از من مقداري پول خواست تا خرج زندگي اش کند.

آدرس : کليک کنيد
251527 علت خنده لج‌درآر شهرام جزايري چه بود؟-سيمرغ|خبرپو

6 ساعت قبل ... عکسهاي داعش/جلاد چاق داعش در حال گردن زدن/اعدام با تقليد وحشيانه از داعش/ قتلگاه عناصر داعش ..... در دادگاه هر چه عکس از شما هست لبخند بر لبتان وجود دارد و عکاسان مي‌گفتند ... به طور کلي در زندان امکانات معمولي که براي زندگي فرد کفايت مي‌کند مثل .... ما از دولت مردان گلايه داريم. .... عمو پورنگ: همه کارهاي من در خندوانه

آدرس : کليک کنيد
تقليد صداي فردوسي پور , علي دايي, غلامرضا پيرواني - فيلم آکا

کليپ تقليد صداي خوانندگان,کليپ تقليد صداي سامان گوران,کليپ تقليد صداي ... تقليد صداي حسن ريوندي,کليپ تقليد آکادمي گوگوش,کليپ تقليد صدا,کليپ تقل ,فيلم ... خندوانه ويژه ام اس بخش اول ... حرکات نمايشي من در gta5 .... عمو پورنگ در مالزي - قسمت سانسوري - بخش اول ..... اتوبوسي که با مدفوع انسان کار مي کند + عکس ...

آدرس : کليک کنيد
زمان

همه از شما گلايه دارند · هکر هاي داعش يک زن استراليايي را تهديد کردند +عکس .... رشوه و دزدي رايج، هم براي کسب رأي و حمايت به کار مي رود و هم تضمين مي کند که با. ... من پيش بيني مي کنم که هيلاري کلينتون در انتخابات رياست جمهوري 2016 پيروز مي شود ..... عکس: آقاي گل فوتسال جهان ميهمان خندوانه · عکس: قلعه نويي در حرم حضرت معصومه ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري افکارنيوز

زد و بندهاي نفتي مهدي هاشمي بابک زنجاني را روسفيد مي‌کند ... ?. اولين پورشه فسفري در ايران/عکس ... من مدتي است که با دختري از طريق پيامک در ارتباط هستم. من او را ...

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ : اخبار فرهنگي, فرهنگ و جامعه, سينما, تلويزيون - نيک صالحي

فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي! ... بهنوش بختياري در خندوانه از خاطرات بامزه اش گفت!+عکس · گلايه ريما رامين فر از امير جعفري در برنامه خندوانه! ... بازيگري که در کنار خيابان دستفروشي مي‌کند! ... دو بازيگر زن مشهور در مجموعه «عموپورنگ» ... تقليد يغما گلرويي از اثر مشهور داوينچي!!+عکس ...

آدرس : کليک کنيد
تجاوز وحشيانه مرد هوسباز به دختر تهراني در آسانسور

عمو پورنگ بر سر مزار شيخ رجبعلي خياط + عکس ... حضور خواننده آهنگ سوسن خانم در برنامه خندوانه ... عکس (?? نظر) ... ادعاي جنجالي گوران پس از تقليد صداي علي دايي (?? نظر) ... وي افزود: «دختر تنها از بيکاري گلايه مي کرد که به ياد يکي از بستگانم افتادم که به دنبال خدمتکار بود. ... او از من مقداري پول خواست تا خرج زندگي اش کند.

آدرس : کليک کنيد
251527 علت خنده لج‌درآر شهرام جزايري چه بود؟-سيمرغ|خبرپو

6 ساعت قبل ... عکسهاي داعش/جلاد چاق داعش در حال گردن زدن/اعدام با تقليد وحشيانه از داعش/ قتلگاه عناصر داعش ..... در دادگاه هر چه عکس از شما هست لبخند بر لبتان وجود دارد و عکاسان مي‌گفتند ... به طور کلي در زندان امکانات معمولي که براي زندگي فرد کفايت مي‌کند مثل .... ما از دولت مردان گلايه داريم. .... عمو پورنگ: همه کارهاي من در خندوانه

آدرس : کليک کنيد
تقليد صداي فردوسي پور , علي دايي, غلامرضا پيرواني - فيلم آکا

کليپ تقليد صداي خوانندگان,کليپ تقليد صداي سامان گوران,کليپ تقليد صداي ... تقليد صداي حسن ريوندي,کليپ تقليد آکادمي گوگوش,کليپ تقليد صدا,کليپ تقل ,فيلم ... خندوانه ويژه ام اس بخش اول ... حرکات نمايشي من در gta5 .... عمو پورنگ در مالزي - قسمت سانسوري - بخش اول ..... اتوبوسي که با مدفوع انسان کار مي کند + عکس ...

آدرس : کليک کنيد
زمان

همه از شما گلايه دارند · هکر هاي داعش يک زن استراليايي را تهديد کردند +عکس .... رشوه و دزدي رايج، هم براي کسب رأي و حمايت به کار مي رود و هم تضمين مي کند که با. ... من پيش بيني مي کنم که هيلاري کلينتون در انتخابات رياست جمهوري 2016 پيروز مي شود ..... عکس: آقاي گل فوتسال جهان ميهمان خندوانه · عکس: قلعه نويي در حرم حضرت معصومه ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري افکارنيوز

زد و بندهاي نفتي مهدي هاشمي بابک زنجاني را روسفيد مي‌کند ... ?. اولين پورشه فسفري در ايران/عکس ... من مدتي است که با دختري از طريق پيامک در ارتباط هستم. من او را ...

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ : اخبار فرهنگي, فرهنگ و جامعه, سينما, تلويزيون - نيک صالحي

فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي! ... بهنوش بختياري در خندوانه از خاطرات بامزه اش گفت!+عکس · گلايه ريما رامين فر از امير جعفري در برنامه خندوانه! ... بازيگري که در کنار خيابان دستفروشي مي‌کند! ... دو بازيگر زن مشهور در مجموعه «عموپورنگ» ... تقليد يغما گلرويي از اثر مشهور داوينچي!!+عکس ...

آدرس : کليک کنيد
تجاوز وحشيانه مرد هوسباز به دختر تهراني در آسانسور

عمو پورنگ بر سر مزار شيخ رجبعلي خياط + عکس ... حضور خواننده آهنگ سوسن خانم در برنامه خندوانه ... عکس (?? نظر) ... ادعاي جنجالي گوران پس از تقليد صداي علي دايي (?? نظر) ... وي افزود: «دختر تنها از بيکاري گلايه مي کرد که به ياد يکي از بستگانم افتادم که به دنبال خدمتکار بود. ... او از من مقداري پول خواست تا خرج زندگي اش کند.

آدرس : کليک کنيد
251527 علت خنده لج‌درآر شهرام جزايري چه بود؟-سيمرغ|خبرپو

6 ساعت قبل ... عکسهاي داعش/جلاد چاق داعش در حال گردن زدن/اعدام با تقليد وحشيانه از داعش/ قتلگاه عناصر داعش ..... در دادگاه هر چه عکس از شما هست لبخند بر لبتان وجود دارد و عکاسان مي‌گفتند ... به طور کلي در زندان امکانات معمولي که براي زندگي فرد کفايت مي‌کند مثل .... ما از دولت مردان گلايه داريم. .... عمو پورنگ: همه کارهاي من در خندوانه

آدرس : کليک کنيد
تقليد صداي فردوسي پور , علي دايي, غلامرضا پيرواني - فيلم آکا

کليپ تقليد صداي خوانندگان,کليپ تقليد صداي سامان گوران,کليپ تقليد صداي ... تقليد صداي حسن ريوندي,کليپ تقليد آکادمي گوگوش,کليپ تقليد صدا,کليپ تقل ,فيلم ... خندوانه ويژه ام اس بخش اول ... حرکات نمايشي من در gta5 .... عمو پورنگ در مالزي - قسمت سانسوري - بخش اول ..... اتوبوسي که با مدفوع انسان کار مي کند + عکس ...

آدرس : کليک کنيد
زمان

همه از شما گلايه دارند · هکر هاي داعش يک زن استراليايي را تهديد کردند +عکس .... رشوه و دزدي رايج، هم براي کسب رأي و حمايت به کار مي رود و هم تضمين مي کند که با. ... من پيش بيني مي کنم که هيلاري کلينتون در انتخابات رياست جمهوري 2016 پيروز مي شود ..... عکس: آقاي گل فوتسال جهان ميهمان خندوانه · عکس: قلعه نويي در حرم حضرت معصومه ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري افکارنيوز

زد و بندهاي نفتي مهدي هاشمي بابک زنجاني را روسفيد مي‌کند ... ?. اولين پورشه فسفري در ايران/عکس ... من مدتي است که با دختري از طريق پيامک در ارتباط هستم. من او را ...

آدرس : کليک کنيد



گلايه عمو پورنگ: خندوانه از من تقليد مي کند! +عکس
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,612
  • بازدید کلی : 11,940